Ovi opći uvjeti prodaje su izmijenjeni 15.02.2016.
Ovim Općim uvjetima prodaje uređuje se postupak prodaje na web trgovini ljekarnik.hr, te prava i obveze i potrošača i prodavatelja.
Prodavatelj
Članak 1.
Prodavatelj robe je kompanija Enoto usluge d.o.o., Zagreb, sa sjedištem u Filipovićeva 33, OIB: 44696196541
Sigurnost, plaćanje, kreditne i debitne kartice
Članak 2.
Prodavatelj ulaže razumne napore kako bi korištenje web trgovine ljekarnik.hr što sigurnijim. Komunikacija s ljekarnik.hr serverima je osigurana korištenjem SSL protokola i enkripcijom podataka.
Način plaćanja ovisi o proizvodu ili skupini proizvoda u košarici te ukupnom iznosu u košarici kojeg potrošač naručuje. Web trgovina ljekarnik.hr prihvaća sljedeće načine plaćanja:
- jednokratno plaćanje platnim (kreditnim i debitnim) karticama putem web trgovine ljekarnik.hr i to Visa, MasterCard, Maestro, American Express i Diners svih izdavatelja
- obročno plaćanje (na rate) platnim (kreditnim) karticama putem web trgovine ljekarnik.hr i to American Express i Diners svih izdavatelja do 6 rata, Visa i MasterCard karicama Zagrebačke banke do 6 rata
- plaćanje pouzećem u gotovini prilikom isporuke pošiljke Dostavljaču
- plaćanje na bankovni račun (uplata na žiro račun, odnosno prijenos na transakcijski račun)
Obročno plaćanje (na rate) kreditnim karticama moguće je:
- American Express i Diners karticama do 6 obroka (rata) bez kamata, bez obzira na iznos narudžbe
- Visa i MasterCard Zagrebačke banke za narudžbe od 500,01 kn naviše do 6 obroka (rata) bez kamata
Plaćanje kreditnim karticama se izvršava posredstvom platnog sustava CorvusPay tvrtke CORVUS INFO d.o.o.
Web trgovina ljekarnik.hr prihvaća samo plaćanja koja su izričito navedena na platnom obrascu u vrijeme plaćanja te je moguće da zbog održavanja sustava privremeno obustavi plaćanje nekim vrstama plaćanja. Da se izbjegne svaka dvojba, web trgovina ljekarnik.hr NE PRIHVAĆA sljedeće načine plaćanja: čekovi, uplata u gotovini u blagajnu u poslovnim prostorijama web trgovine ljekarnik.hr.
Sva plaćanja su jednokratna i terete karticu ili račun jednokratno, osim ako je drugačije navedemo. Web trgovina ljekarnik.hr može ponuditi plaćanje platnim karticama (kreditnim ili debitnim) na rate, a ako ponudi takvo plaćanje, ono će biti posebno istaknuto.
Prihvaćanjem ovih Općih uvjeta potrošač potvrđuje da je pročitao i u potpunosti razumio Pravila sigurnosti plaćanja te da ih u cijelosti prihvaća.
Zaštita potrošača, račun, garancija, podnošenje prigovora i sporovi
Članak 3.
Potrošači prigovor podnose u pisanom obliku. Potrošač prigovor može sukladno odredbi čl 8. st. 2 Zakona o zaštiti potrošača (NN 79/07, 125/07, 79/09, 89/09, 133/09, 78/12) dostaviti putem elektronske pošte, odnosno emaila na prituzbe@ljekarnik.hr ili putem pošte, preporučenom pošiljkom s povratnicom na adresu ENOTO USLUGE d.o.o. Filipovićeva 33, 10000 ZAGREB. Prigovori podneseni drugim putem se neće razmatrati. Prodavatelj će na svaki prigovor odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana, a odgovor će poslati jednak način kao što je primljen prigovor ili uporabom kurirske službe po vlastitom izboru.
Članak 4.
ONLINE PLATFORMA ZA RJEŠAVANJE SPOROVA (Vrijedi od 15. 2. 2016.)
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti OVDJE.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU
Zamjena proizvoda i povrat novca
Članak 5.
Ukoliko potrošač nije zadovoljan proizvodom može tražiti njegovu zamjenu ili povrat novca. Web trgovina ljekarnik.hr garantira povrat novca u roku ukoliko je u roku od 14 (četrnaest) dana od isporuke potrošač za to podnio zahtjev pod uvjetima navedenim koje određuju ovi opći uvjeti i svi sastavni djelovi ovih Općih uvjeta. Zahtjev za povrat novca se podnosi isključivo putem elektronske pošte na adresu prituzbe@ljekarnik.hr . Ukoliko je podnošenje na kakav drugi način moguće i prihvatljivo, to će biti istaknuto na ljekarnik.hr. U slučaju nedostatka ili neispravnosti proizvoda potrošač može dobiti isti zamjenski proizvod ili povrat novca. U slučaju da ljekarnik.hr nema dostupan zamjenski proizvod, o tome će obavijestiti potrošača i izvršiti povrat novca. Korišteni proizvodi se ne mogu vratiti, niti za njih tražiti povrat novca, osim u slučaju ako je tek korištenjem proizvoda bilo moguće utvrditi nedostatak na proizvodu. Povrat novca za proizvode kupljenje na ljekarnik.hr će se izvršiti isključivo isplatom na tekući račun kupca, uz fotokopiju osobne iskaznice. U svakom slučaju, povrat novca će se izvršiti tek kada potrošač vrati proizvod i prodavatelju.
Ukoliko potrošač vrati prodavatelju proizvod s netočno navedenom neispravnošću ili pod kakvim lažnim tvrdnjama, prodavatelj će teretiti kupca za troškove dostave prema javno objavljenom cjeniku Dostavljača koji je dostavio proizvod sukladno Uvjetima dostave.
Dostava
Članak 6.
Dostavu proizvoda prema potrošaču i povrat proizvoda od potrošača prema prodavatelju reguliraju Uvjeti dostave proizvoda kupljenih na ljekarnik.hr. Uvjeti dostave proizvoda kupljenih na ljekarnik.hr su sastavni dio ovih općih uvjeta. Prihvaćanjem ovih Općih uvjeta potrošač potvrđuje da je pročitao i u potpunosti razumio Uvjete dostave proizvoda kupljenih na ljekarnik.hr te da ih u cijelosti prihvaća.
Pravila privatnosti
Članak 7.
Sastavni dio ovih Općih uvjeta su i ova Pravila privatnosti. Prihvaćanjem ovih Općih uvjeta potrošač potvrđuje da je pročitao i u potpunosti razumio Pravila privatnosti te da ih u cijelosti prihvaća.
Završne odredbe
Članak 8.
Prihvaćanjem ovih Općih uvjeta prodaje proizvoda na ljekarnik.hr potrošač potvrđuje da ih je u cijelosti pročitao i razumio te da je svjestan svih pravnih posljedica prihvaćanja. PRODAVATELJ SAVJETUJE POTROŠAČU DA NE KUPUJE NA LJEKARNIK.HR UKOLIKO NE RAZUMIJE OVE OPĆE UVJETE ILI NE PRIHVAĆA NEKI NJIHOV DIO.
Članak 9.
Potrošač daje izričitu suglasnost da Prodavatelj može bez prethodne obavijesti djelomično ili potpuno promijeniti, ukinuti, dopuniti ili staviti izvan snage ove Opće uvjete ili bilo koji njihov sastavni dio.
Članak 10.
Ovi Opći uvjeti stupaju na snagu i primjenjuju se s danom donošenja. Ovi opći uvjeti doneseni su dana 1.8.2013. godine, a izmijenjeni su 15.10.2014.
Molim Herbahasta