Poslovi vezani uz pisarnicu HALMED-a i održavanje sastanaka za vrijeme epidemije bolesti COVID-19

Poslovi vezani uz pisarnicu HALMED-a i održavanje sastanaka za vrijeme epidemije bolesti COVID-19

10.07.2020.

Poslovi vezani uz pisarnicu HALMED-a

Pisarnica HALMED-a otvorena je za primanje stranaka u uobičajenom radnom vremenu, svakim radnim danom od 8.00 do 15.30. Rad pisarnice i dalje se odvija u skladu s mjerama koje su na snazi zbog trenutačne epidemiološke situacije te u svrhu sprječavanja širenja bolesti COVID-19.

Svi posjetitelji obvezni su strogo se pridržavati sljedećih preventivnih mjera vezanih uz ograničeno kretanje u prostoru HALMED-a te korištenje zaštitne opreme:

  • Dozvoljeno je isključivo kratkotrajno zadržavanje u prostorima HALMED-a te kontakt sa zaposlenicima mora biti sveden na najmanju moguću mjeru
  • Ulazak u pisarnicu dozvoljen je uz korištenje zaštitne maske te je navedenu zaštitnu opremu potrebno koristiti za čitavo vrijeme boravka u prostorima HALMED-a
  • Svi posjetitelji pisarnice dužni su prije dostave ili preuzimanja dokumentacije, pošte i robe provesti dezinfekciju ruku
  • U slučaju da posjetitelji pisarnice nemaju dezinficijens, ruke će dezinficirati na ulazu u HALMED, prema uputama zaposlenika zaštitarske službe.

Korisnici usluga HALMED-a također mogu nastaviti dokumentaciju dostavljati putem elektroničke pošte na adresu pisarnica@halmed.hr.

HALMED je korisnik Fininog e-Računa, stoga korisnici naših usluga imaju mogućnost nastaviti primati e-Račun, ako su dali suglasnost i dostavili svoje podatke o posredniku i ID pretincu za primanje e-Računa na adresu racunovodstvo@halmed.hr.

Održavanje sastanaka s djelatnicima HALMED-a

U skladu s mjerama koje su na snazi zbog trenutačne epidemiološke situacije te u svrhu sprječavanja širenja bolesti COVID-19, održavanje sastanaka u prostorima HALMED-a do daljnjega se odvija na sljedeći način:

  • Telefoni, videokonferencije i internet koriste se kao zamjena za sastanke kad god je to moguće
  • U slučaju neophodnosti i neodgodivosti sastanka s korisnicima usluga, sastanci se organiziraju u dvoranama za sastanke uz osiguravanje udaljenosti od najmanje 1,5 m između sudionika sastanka. Prilikom boravka u prostorima HALMED-a i trajanja sastanka stranke su obvezne koristiti zaštitnu masku te prethodno provesti dezinfekciju ruku. U slučaju da stranke nemaju dezinficijens i zaštitnu masku, navedeno će osigurati HALMED.

Molimo sve posjetitelje pisarnice i sudionike sastanaka u prostorima HALMED-a da se pridržavaju navedenih preventivnih mjera u svrhu zaštite sigurnosti i zdravlja posjetitelja i zaposlenika HALMED-a.

Povratak

Tekst u potpunosti preuzet s: www.halmed.hr i vlasništvo je izvornog objavitelja.