JGL prodao 200 milijuna Aqua Marisa

JGL ovih je dana prodao 200 milijunti proizvod jednog od najuspješnijih hrvatskih izvoznih brendova – Aqua Marisa!

Aqua Maris proizvodi na osnovi morske vode iz Jadrana na tržištu su prisutni od 1999. godine, to je linija potpuno prirodnih proizvoda koja broji dvanaest različitih proizvoda namijenjenih higijeni, prevenciji i liječenju bolesti gornjih dišnih puteva.

Samo prošle godine, kompanija je prodala preko 15 milijuna proizvoda Aqua Marisa, od čega na inozemnim tržištima čak 98 posto. Najbolji rezultati dolaze s ključnih tržišta kompanije – u Hrvatskoj i Kazahstanu Aqua Maris zauzima vodeću tržišnu poziciju, s 47, odnosno 54 posto tržišnog udjela. U Rusiji i Ukrajini brend zauzima drugu poziciju s po 26 posto tržišnog udjela, a nedavno su ga bjeloruski potrošači pozicionirali kao broj 1 prirodni proizvod za higijenu nosa.

Jako nas vesele uspjesi našeg vodećeg brenda. Uz činjenicu da se radi o 100 posto vlastitoj proizvodnji, certificiranoj prema europskoj regulativi, kojom osiguravamo kvalitetu, održivost i sigurnost opskrbe tržišta, smatram da tajnu uspjeha Aqua Marisa nose zaposlenici JGL-a koji kontinuirano rade na unapređenju proizvoda i prodaje. U tehnološkom dijelu istraživanja i razvoja, u suradnji s proizvođačima ambalaže, kontinuirano unapređujemo postojeće sustave u želji da kupcima primjenu učinimo što jednostavnijom i zdravijom. Također, u suradnji sa znanstvenom zajednicom, posebice u proteklo vrijeme pandemije, afirmiramo korist od redovite primjene Aqua Maris proizvoda za ovlaživanje nosa i nosne šupljine. Naš novi slogan „Peri ruke peri nos“ podsjeća nas da je higijena presudna da bi se obranili i zaštitili, kako od virusa koji su sezonalno uvijek prisutni, tako i od brojnih nečistoća u zraku“, ističe glavni izvršni direktor JGL-a, Mislav Vučić.

Aqua Maris je danas prisutan u više od 20 zemalja svijeta, a tijekom 2019. godine ostvario je neto prodaju od 260 milijuna kuna, što je porast od 16 posto, u odnosu na godinu ranije. Najveći apsolutni rast prodaje, u odnosu na prethodnu godinu, ostvaren je na tržištu Rusije, gdje je prodaja rasla za 17 posto. Povećanje prodaje Aqua Marisa bilježi se i na ostalim tržištima, pa je tako prodaja u Ukrajini porasla za 20 posto, u Bjelorusiji za 45 posto, u Azerbajdžanu za 55 posto te u Bosni i Hercegovini za 20 posto.

ZANIMLJIVOSTI

U JGL-u je prigodno ilustrirana prodaja 200 milijuntnog Aqua Marisa s nekoliko zanimljivosti. Naime, kada bi se toliko bočica proizvoda stavilo jedna uz drugu, stvorili bi udaljenost od Rijeke do Moskve i još dalje, transsibirskom željeznicom, do Vladivostoka. Također, s tolikom količinom Aqua Marisa, može se napuniti čak dva olimpijska bazena, duboka tri metra. Ako povučemo paralelu s medicinom, kada bi kroz ljudsko srce kružio Aqua Maris umjesto krvi, srca jedne odrasle osobe i dvoje djece trebala bi raditi cijelu godinu, da bi kroz njih prošla količina koju sadrži 200 milijuna Aqua Marisa.

Kada bi se pet litara krvi, koliko je prisutno u tijelu prosječnog čovjeka, zamijenilo jednakom količinom proizvoda Aqua Maris, bilo bi to dovoljno za 1.260.000 ljudi (200 milijuna proizvoda Aqua Maris sadrži ukupno oko 6.300.000 litara), što je otprilike broj stanovnika Zagreba i Zagrebačke županije.

Za neprestano brojanje 200 milijuna proizvoda Aqua Marisa, uzevši u obzir da nam za svaki treba po jedna sekunda, treba nam šest godina i četiri mjeseca. Ujedno, to je kao da provedemo oko 30 sekundi kod svakog izloška u muzeju Ermitaž u Sankt Peterburgu u Rusiji. Ako, pak, računamo samo osmosatno radno vrijeme, treba nam više od 19 godina. Prema statistikama UNESCO-a, tijekom 21 godine proizvedeno je više proizvoda Aqua Maris nego što je danas knjiga na svijetu. A prema procjenama UN-a, to je dovoljno proizvoda Aqua Maris za svu djecu rođenu u 2019. i dosad u 2020. godini.

Tekst u potpunosti preuzet s: www.jgl.hr i vlasništvo je izvornog objavitelja.