Pozivni centar 113 za ugrožene od koronavirusa prima više od 1000 poziva na dan

Kako bi se jasnim uputama i savjetima te pravodobnim reagiranjem u doba pandemije koronavirusom pomoglo osobama i tvrtkama  u reguliranju svakodnevnog života i zaštite zdravlja i poslovanja, u koordinaciji  Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo osposobljen je pozivni centar s besplatnim brojem 113.

Svaki dan, uključujući subotu i nedjelju, brojni liječnici i stručnjaci volonteri iz sustava zdravstva, ali i farmaceutske industrije, od 7 do 22 sata odgovaraju na pozive kako bi se ublažio teret koji nose epidemiolozi i drugi liječnici medicine koji djeluju u srcu pandemije.

Od velikog je značaja da svi volonteri nakon početne edukacije mogu raditi i od kuće te je to dobar način pomoći sustavu bez ikakvog rizika jer su svi povezani putem svojih mobilnih telefona.

Najčešća pitanja s kojima se volonteri susreću su pak ona vezana uz svakodnevni život stanovništva, poput primjerice hoće li se ususret Uskrsu hrvatski građani koji dolaze iz EU-a puštati da prijeđu granicu, postoji li mogućnost prijenosa preko dlake kućnih ljubimaca, kako se ponašati u samoizolaciji, koliko prije pojave simptoma je osoba zarazna, kakvi su to bliski kontakti, kome i gdje se javljaju stariji građani koji trebaju pomoć oko nabave, kome se možemo obratiti za psihološku pomoć i sl. Volonteri ukupno prime  više od 1000 poziva na dan, a nakon većih izvanrednih stanja kao što je nedavno bio zagrebački potres, poziva bude i dvostruko više.

 

Tekst u potpunosti preuzet s: www.hzjz.hr i vlasništvo je izvornog objavitelja.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.