Zabranjena, reklama za povećanje grudi može naštetiti tinejdžericama

Video reklama koja promovira povećanje grudi zabranjena je jer implicira da će s povećanjem grudi mlade žene postati popularnije i samopouzdanije.

Nedavno zabranjena video reklama u kojoj nastupa Sarah Ashcroft, poznata fashion bloggerica iz Velike Britanije. 21 godišnja Ashcroft ima oko 550. 000 sljedbenika na Instagramu i gotovo 30. 000 na Twitteru.

Oglas je kreirala za tvrtku Transform, kompaniju specijaliziranu za estetsku kirurgiju. U reklami, Ashcroft govori o pozitivnom utjecaju na svoj život koji je dobila nakon što je povećala grudi u kompaniji Transform. Ashcroft je govorila sljedeće:

‘Nikada nisam pogledala niti jedan dio svog tijela od vrata prema dolje jer to nije bilo nešto što bi mi se svidjelo’, kaže Ashcroft u reklami.

Ashcroft koja ima blog pod imenom That Pommie Girl govori kako se osjeća kao ‘nova osoba’ nakon operacije povećanja grudi. Prisjeća se kako su joj svi rekli kako kirurški povećane grudi izgledaju jako prirodno.

U 2014. agencija Advertising Standard Authority (ASA) izdala je upozorenje popularnim društvenim medijima i poznatima s YouTubea da budu oprezni kako promoviraju svoje usluge i proizvode koje koriste online.

ASA je primila pritužbu na Transformov oglas koji je opisan kao ne samo neodgovoran, već i štetan za zdravlje djevojaka ispod 18 godina.

Tužiteljica je dodala i da TV reklama Transforma iskorištava nesigurnost mladih žena oko slike o vlastitom tijelu. Štoviše, oglas implicira da će kirurško povećanje grudi djevojke učiniti ne samo samopouzdanima nego i popularnijima među vršnjacima.

U obranu, Transform je rekao da samo neki ljudi ne vole estetsku kirurgiju. Kompanija je rekla i da Ashcroft predstavlja današnje odgovorne, neovisne, pažljive, uspješne i sofisticirane mlade žene koje su odabrale estetsku kirurgiju.

Kompanija je dodala da se svjedočanstvo blogerice može ‘gledati s neutralnim stavom’. To je iz razloga jer je Ashcroft odabrala kompaniju iz vlastitih razloga i štoviše, jer je platila proceduru prije nego je kompanija dospijela do nje kako bi napravila TV oglas.

Posljednje, no ne i manje bitno, kompanija tvrdi da Ashcroft nije govorila po unaprijed dogovorenom scenariju. Na službenoj stranici kompanije ima stranica na kojoj je Ashcroft prije i poslije procedure. U opisu, Transform se hvali da je njihova suradnja s blogericom ostvarila više od 250.000 YouTube video pregleda.

ASA kaže da je zabrinuta što fokus na negativne komentare Ashcroft, umjesto procedure povećanja grudi, mogu ohrabriti ljude, naročito tinejdžerice, da se foksusiraju na vlastite tjelesne nesigurnosti.

ASA je presudila da zabrani TV oglas Transforma zbog kršenja oglašivačkog koda, koji pokriva društvenu odgovornost, uvredu i štetu.

 

Izvor: Tech Times

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.