Velika Britanija uvodi zabranu oglašavanja za junk hranu online?

Oglašavanje junk hrane uskoro bi moglo biti zabranjeno unutar dječjeg sadržaja na internetu, prema britanskom oglašivačkom watchdogu.

Oglasi za hranu koja se smatra nezdravom već su zabranjeni na dječjim televizijskim programima, no ne i online, piše BBC.

Odbor za oglašavanje prakse (CAP), koji postavlja pravila za oglašivače u Velikoj Britaniji, uskoro će pokrenuti javnu raspravu o ovom pitanju. Zabrana bi mogla utjecati na sadržaj usluge poput YouTubea i ITV Huba.

U 2007. regulator emitiranja Ofcom predstavio je stroga pravila zabranivši oglašavanje hrane s visokim udjelom masti, šećera i soli tijekom televizijskih programa koji vjerojatno privlače djecu ispod 16 godina.

Ova se pravila provode od strane Advertising Standards Authority (ASA) koji također regulira oglase poput printa, plakata i online streaminga (prikazivanja).

Mnoge kompanije sada upotrebljavaju online videa kako bi promovirali proizvode koji ciljaju mladu publiku.

Izvršni direktor ASA-e Guy Parker rekao je da je često upitan zbog čega su oglasi za junk hranu zabranjeni na televiziji, no dozvoljavaju se tijekom istih programa kada se prikazuju online.

Javna rasprava o ovom pitanju kreće prije ljeta.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.