Kupus dijeta: Bolnička dijeta za brze rezultate

Kupus dijeta - brz gubitak kilograma i detoksikacija
[box type=”info” align=”left” class=”” width=””]

Ova pretežito jušna brza dijeta primjenjuje se u bolnicama, a  pomoći će vam da izgubite 4 do čak 10 kilograma u svega tjedan dana te smanjiti razinu masnoća u krvi.

[/box]

Kako funkcionira Kupus dijeta?

Dijeta je dobila ime po glavnom sastojku na meniju – kupusu, jer se juha pripravljena od ove dragocjene namirnice za trajanja dijetnog režima konzumira svakodnevno i to u velikim količinama.

Ciklus traje tjedan dana i po potrebi se može ponoviti. U tom je periodu moguće izgubiti 4 ili 5, a ako jedete samo juhu i do 10 kilograma, no tada je potrebno napraviti pauzu.

Zašto kupus? Ovo je jedna od najstarijih dijeta koja se održala zahvaljujući bogatom nutricionističkom sastavu i niskoj kalorijskoj vrijednosti kupusa. Posebice je zaslužan djelatni sastojak kupusa – tartronska kiselina koja usporava pretvordu ugljikohidrata u mast te tako podržava gubitak tjelesne težine.

Kupus je prirodni diruretik što znači da potiče izlučivanje viška tekućine iz tijela te ima detoksikacijski učinak, a povoljno djeluje i na probavnu floru.

Strogo izbjegavajte konzumiranje alkohola prije no što ćete krenuti na kupus dijetu, a za vrijeme trajanja režima pijte najmanje 8 čaša tekućine (vode ili nezaslađenog čaja) dnevno.

Recept za juhu od kupusa

Juha od kupusa jednostavna je za pripremanje.

Kupus dijeta - juha, juha i samo juha!

  • 3 glavice crvenog luka
  • 1 glavica bijelog kupusa
  • manja glavica celera
  • 2 srednje zelene paprike
  • 3-4 mrkve
  • konzerva rajčice (pelata)
  • list celera, list peršina
  • začini po želji

Nasjeckano povrće prodinstajte na malo maslinovog ulja i crvenom luku, a po želji možete podlijevati povrtnim temeljcem. Dodajte tekućine do željene gustoće, a kad zakuha juhu začinite po ukusu. Pred kraj dodajte sjeckani svježi celer i peršin.

7-dnevni jelovnik za Kupus dijetu

TJEDAN JELOVNIK
1. dan Konzumirajte juhe i voće. Banane treba izbjegavati, umjesto toga priklonite se lubenicama i dinjama jer imaju malo kalorija te će vam pomoći da se riješite viška tekućine u organizmu. Pijte nezaslađeni čaj, kavu bez mlijeka u umjerenim količinama i vodu.
2. dan Danas preskočite voće: jedite koliko god juhe i povrća želite dok se ne zasitite. Poželjno je zeleno povrće, dok je grašak, kukuruz i leću bolje izbjegavati. Za večeru možete pojesti oveći pečeni krumpir s malo maslaca.
3. dan Povećajte količinu juhe koju unosite. Možete jesti voća i povrća koliko želite, ali danas preskočite krumpir.
4. dan  Dozvoljene su tri banane tijekom dana kako biste nadoknadili potrebu za energijom. Ne zaboravite na juhu!
5. dan  Osim uobičajene juhe, pojedite kuhanu govedinu i svježu rajčicu. Popijte dvije litre vode kako bi profiltrirali tijelo i izbacili nakupljene toksine i mokraćnu kiselinu.
6. dan Dan proteina i povrća: možete jesti kuhanu govedinu i povrće uz nezaobilaznu juhu.
7. dan  Jedite juhu od kupusa, smeđu rižu u povrće u neograničenim količinama te pijte voćni sok bez dodanih šećera.
[box type=”” align=”left” class=”” width=””]

Upozorenje

Tekstovi su informativne prirode. Prije započinjanja bilo kakve dijete najbolje je posavjetovati se s liječnikom.

[/box]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.